ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ

Ο πολιτισμός σε πρώτη προβολή!

#

Γιώργος Κόρρας

Σκηνοθέτης

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ

Έχει διδάξει αισθητική κινηματογράφου και μοντάζ στο τμήμα Κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης καθώς και σε ιδιωτικές δραματικές σχολές και θεατρικά εργαστήρια.

Επίσης εργάστηκε ως κριτικός στο περιοδικό Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, στην ΕΡΤ (τηλεόραση και ραδιόφωνο) και συνεχίζει στο ΜΕΤΑΔΕΥΤΕΡΟ.

Πριν γίνει σκηνοθέτης, εργάστηκε ως σεναριογράφος, βοηθός σκηνοθέτη και μοντέρ σε πλήθος ταινιών μικρού μήκους των Βασιλική Ηλιοπούλου, Γιάννης Σμαραγδή, Μαρία Γαβαλά, Βασίλη Βαφέα, Φρίντα Λιάππα, Μαρία Νικολακοπούλου, Πάνος Κοκκινόπουλος κ.α.

Ο Γιώργος Κόρρας έχει σκηνοθετήσει τις παρακάτω ταινίες:

  • ΥΠΟΒΡΥΧΙΟ, ντοκιμαντέρ για το ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ.
  • ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ (1985). Βραβείο Κριτικών,Κρατική τιμητική διάκριση.
  • ΕΛΠΙΔΑ (1983) τηλεταινία μεσαίου μήκους

Επίσης σε συνεργασία με τον Χρήστο Βούπουρα σκηνοθέτησε τις ταινίες:

  • ΛΙΠΟΤΑΚΤΗΣ (1988) Κρατική τιμητική διάκριση, συμμετοχή στο πανόραμα του Φεστιβάλ του Βερολίνου, πρώτο βραβείο στο Φεστιβάλ Τορίνου
  • ΠΑΜΒΩΤΙΣ-ΧΑΤΖΗΣ (1991), ντοκιμαντέρ
  • ΜΙΡΟΥΠΑΦΣΙΜ (1997), βραβείο καλύτερης ταινίας στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, κρατική τιμητική διάκριση, δεύτερο βραβείο στη Συνάντηση Μεσογειακού Κινηματογράφου στις Βρυξέλλες

Έκανε μοντάζ στις παρακάτω ταινίες μεγάλου μήκους

  • ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΒΙΑΙΟΣ, 1973, σκηνοθεσία Τώνιας Μαρκετάκη.
  • ΤΟ ΚΕΛΙ ΜΗΔΕΝ, 1975, σκηνοθεσία Γιάννη Σμαραγδή.
  • ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, 1979, σκηνοθεσία Βασίλη Βαφέα.
  • ΡΕΠΟ, 1981, σκηνοθεσία Βασίλη Βαφέα.
  • ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ, ΣΠΟΥΔΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΡΤΡΕΤΟ, 1982, σκηνοθεσία Δημήτρη
  • Βερνίκου
  • Η ΤΙΜΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, 1983, σκηνοθεσία Τώνιας Μαρκετάκη

Επίσης, έγραψε και παρουσίασε μια σειρά 12 τηλεοπτικών ντοκιμαντέρ με το γενικό τίτλο HOTEL TRITON.

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΣ

Τα σεμινάρια συμπληρώνονται από προβολές, εκδηλώσεις, διαλέξεις, εκθέσεις κι άλλες ιδιαίτερες καλλιτεχνικές δράσεις. Το όραμά μας βασίζεται αφενός μεν σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές μεθόδους κι αφετέρου στην κοινωνική μας συν-αίσθηση.

Ο «ΚινηματογραΦΩΣ» υποστηρίζει τη θέληση του ανθρώπου να εκφράζεται μέσα στις πιο αντίξοες συνθήκες, χωρίς αυτό να θεωρείται πολυτέλεια αλλά ζωτική αναγκαιότητα.

Ειδικά στην εποχή μας, όπου η οικονομική κρίση δε μαστίζει μόνο την καθημερινότητα των ανθρώπων, αλλά και τις πνευματικές-πολιτισμικές μας αξίες.